Mając na uwadze zapisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. Z 2011 r., Nr 8 poz. 31) Burmistrz Brześcia Kujawskiego informuje, że wykorzystujący wyroby zawierające azbest (tj. każdy właściciel, zarządca, użytkownik nieruchomości, obiektu lub instalacji budowlanej) obowiązani są dokonywać ich corocznej inwentaryzacji poprzez sporządzenie spisu z natury. Wyniki inwentaryzacji winny być przedkładane przez: osoby fizyczne – burmistrzowi, podmioty prawne – marszałkowi województwa i aktualizowane do dnia 31 stycznia każdego roku.
17 grudnia br. o godz. 9:00 w sali obrad Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim odbyła się XXVI Sesja VIII Kadencji Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim. W związku z obowiązującym stanem zagrożenia epidemicznego obrady przebiegły z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności i ochrony, tj. z użyciem niezbędnych rękawic ochronnych, maseczek ochronnych i płynów do dezynfekcji rąk.
W 2021 roku w aktualnie remontowanym budynku Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Królewskiej 5 oraz w budynku przy ulicy Krakowskiej 14 powstaną 2 nowe placówki opiekuńcze wsparcia dziennego dla mieszkańców Gminy Brześć Kujawski.