herb bk2

inwest19

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Naczelnik wydziału :

 

 

  • Ewidencja Ludności, dowody osobiste – 54 231-63-25 lub 54 231-47-51, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - (54) 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego, archiwum - (54) 231-63-29, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sprawy społeczne, ochrona danych, udostępnianie informacji publicznej - (54) 234-51-78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Administracji i Gospodarki Komunalnej

Kierownik referatu – Marcin Janusz

Tel.: 54 234 50 88, 513 481 180

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Referat Rozwoju Gospodarczego i Promocji

Kierownik Referatu – Katarzyna Pawłowska

Tel: + 48 54 231 63 16

Brzeska Strefa Gospodarcza - 690 296 837 , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Promocja, sport – 501 116 615, 512 861 961, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:

- ewidencja ludności i dowodów osobistych jako zadań zleconych, administracji rządowej, w tym spraw:

  • meldunkowych,
  • udostępniania danych z rejestru mieszkańców,
  • spraw dowodów osobistych,
  • wyborów i rejestrów wyborców,
  • referendów i spisów powszechnych;

- rejestracja działalności gospodarczej (CEiDG) oraz zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego przy produkcji rolnej;

- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;

- dodatki mieszkaniowe i energetyczne;

- fundusz sołecki, inicjatywy lokalne i budżet obywatelski;

- zezwolenia na organizację imprez z uwzględnieniem bezpieczeństwa imprez masowych: przy imprezach podmiotów zewnętrznych – we współdziałaniu z zarządcą gminnej nieruchomości;

- kategoryzacja i ewidencja obiektów turystycznych zgodnie z przepisami ustawy o usługach turystycznych oraz bezpieczeństwa osób kąpiących się;

- prowadzenie polityki społecznej m.in. jako zakres działania Pełnomocnika ds. przeciwdziałania uzależnieniom, polityki społecznej i pożytku publicznego działającego w sprawach:

  • obsługa prac Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz innych komisji problemowych w sprawach społecznych,
  • obsługa spraw i programu współdziałania z organizacjami pożytku publicznego,
  • obsługa spraw programu zwalczania uzależnień,
  • infrastruktura społeczna i materialna przy pomocy socjalnej niepełnosprawnym, osobom starszym, matkom z małymi dziećmi, osobom wykluczonym i innym, potrzebującym pomocy gminy,
  • prowadzenie gminnych konkursów o zlecenie zadań organizacjom pożytku publicznego,
  • współpracy w opracowywaniu sprawozdań z realizacji programów społecznych, strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów osłonowych na rzecz mieszkańców gminy,
  • wprowadzania nowatorskich rozwiązań w pomocy społecznej we współpracy z Brzeskim Osrodkiem Pomocy Społecznej, instytucjami i organizacjami pozarządowymi;

- prowadzenie spraw polityki zdrowotnej, w tym wspierania doraźnych programów prozdrowotnych;

- współdziałanie ze stowarzyszeniami programowo przygotowanymi do zastępczej realizacji społecznych zadań gminy i wspomaganie ich funkcjonowania;

- obsługa funkcjonowania gminy uzdrowiskowej w tym realizacji zadań wynikających z przepisów ustawowych o gminach uzdrowiskowych, spraw dotyczących terenów górniczych wody i borowiny, operatu uzdrowiskowego i statutu uzdrowiska;

- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem stypendiów sportowych;

- wykonywanie zadań organu prowadzącego, określonych w Ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, Ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz Ustawie z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela w zakresie zapewnienia kształcenia, wychowania i opieki w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez gminę, a w szczególności koordynowanie spraw związanych m.in. z:

  • zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem i likwidacją przedszkoli, szkół i placówek publicznych oraz dostosowywaniem ich sieci i określanie granic ich obwodów do aktualnych potrzeb,
  • nadawaniem i cofaniem szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej,
  • ewidencjonowaniem szkół i placówek oświatowych oraz bazą danych oświaty, w tym sporządzaniem wymaganej sprawozdawczości statystycznej i oświatowej,
  • powoływaniem, odwoływaniem i dokonywaniem ocen okresowych pracy osób kierujących jednostkami oświatowymi,
  • zatwierdzaniem arkuszy organizacji pracy przedszkoli, szkół i placówek,
  • sprawowaniem bieżącego nadzoru nad działalnością przedszkoli, szkół i placówek w zakresie prawidłowości gospodarowania mieniem - w szczególności poprzez prowadzenie rejestru zawieranych umów najmu pomieszczeń i monitorowanie obowiązku przeprowadzenia okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
  • przeprowadzaniem kontroli szkół na podstawie udzielonych upoważnień, a także podejmowanie współpracy z dyrektorami placówek oświatowych oraz pracownikami Centrum Usłóg Wspólnych, prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, prowadzenie postępowań w zakresie skarg i wniosków dotyczących oświaty, pozyskiwanie we współpracy z dyrektorami placówek oświatowych oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych środków zewnętrznych na rzecz prowadzonych placówek oświatowych oraz prowadzenie nadzoru nad prowadzeniem strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej dla przedszkoli, szkół i placówek prowadzonych przez gminę oraz stron internetowych i udostepnianych informacji.

Lipiec 2020
N P W Ś C Pt S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Komunikaty

  • Burze z gradem
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • ZUS - postojowe
    Więcej…  
  • Główny Księgowy w Żłobku – Wieniecka Kraina Malucha
    Więcej…  
  • XVII brzeskie spotkania teatrów ulicznych gramOFFon
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Ogłoszenie konkursu 3/2020 - Kluby pracy oraz aktywizacja społeczno-zawodowa
    Więcej…  
  • Wnioski o tarczę można składać tylko drogą elektroniczną
    Więcej…  
  • Agencja Mienia Wojskowego ogłasza Przetarg publiczny pisemny nr 5/OB-DG/2020 na sprzedaż rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Informacja Przewodniczącego RM w Brześciu Kujawskim dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków
    Więcej…  
  • V edycja konkursu EKO HESTIA SPA
    Więcej…  
  • Rekrutacja w PUZ we Włocławku
    Więcej…  
  • Rozpoczęcie prac nad rocznym programem współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok
    Więcej…  
  • Maturzysto - powinieneś to przeczytać !!
    Więcej…  
  • Lokalna Strategia Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki na lata 2014-2020 – cel ogólny 2
    Więcej…  
  • Staż zawodowy - czeka. Zgłoś się!
    Więcej…  
  • Dzieci marzą o domu - zostań rodziną zastępczą
    Więcej…  
  • Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych - Spis Rolny 2020
    Więcej…  
  • Czerwiec bez strat dla emerytów
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki – realizowane cele
    Więcej…  
  • Opłata (II rata) za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w roku 2020
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Nabór wniosków o dofinansowanie - Efektywność Energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie.
    Więcej…  
  • Komunikat w związku z odbiorem odpadów wielkogabarytowych
    Więcej…  
  • Bezzwrotna dotacja na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej!
    Więcej…  
  • Wytyczne Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji programu POPŻ Podprogram 2019
    Więcej…  
  • Sterylizacja/kastracja, czipowanie psów i kotów domowych na wniosek właścicieli zwierząt - kontynuacja akcji
    Więcej…  
  • Zasady postępowania w okresie zagrożenia epidemiologicznego związanego z COVID-19
    Więcej…  
  • Aktywność zawodowa na 5+
    Więcej…  
  • Stypendia i zasiłki szkolne - Procedury dot. rozliczania faktur/rachunków
    Więcej…  
  • Terminy wywozu odpadów wielkogabarytowych
  • Obowiązkowe wizyty w PUP odwołane
    Więcej…  
  • Opieka wytchnieniowa - edycja 2020 - zgłaszanie potrzeb
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Tarcza antykryzysowa - komunikat ZUS
    Więcej…  
  • Komunikat Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przedstawiajacy zbiór zasad bezpiecznego korzystania z lasu

    Więcej…  

  • Aplikacja "Kwarantanna domowa" -QR
    Więcej…  
  • Kujawsko-Pomorski ODR informuje o wprowadzaniu załatwiania spraw drogą elektroniczną bądź telefoniczną
    Więcej…  
  • Obwieszczenie Starosty Włocławskiego z dnia 12 marca 2020 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

    Więcej…  

  • OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 16 marca 2020 r.
    Więcej…  
  • Komunikat

    W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju zostają zawieszone do odwołania wtorkowe dyżury Burmistrza Brześcia Kujawskiego w zakresie przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków.

     
  • Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim

    W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju, dyżury Przewodniczącego oraz Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim w zakresie przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków zostają zawieszone do odwołania

     
  • Informacja o zakończeniu kwalifikacji wojskowej w 2020 r
    Więcej…  
  • Komunikat Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • PROMAG - spotkanie z mieszkańcami - nowy termin
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego DLA OBIEKTÓW HOTELARSKICH w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia obiektów sportowych
    Więcej…  
  • Koronawirus - kampania edukacyjna
    Więcej…  
  • Rozporządzenie nr 1/2020 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 13 lutego w sprawie odstrzału sanitarnego dzików

    Więcej…  

  • Nabór wniosków na pozyskanie dofinansowania na panele fotowoltaiczne
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
    Więcej…  
  • Mój prąd - Program dofinansowania mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Więcej…  
  • Instalacje fotowoltaniczne - "Mój prąd"
    Więcej…  
  • Zadbaj o czyste powietrze. Program CZYSTE POWIETRZE 2020
    Więcej…  
  • UWAGA Rejestr – BDO
    Więcej…  
  • GRANTY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW – Oś 7 Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020

     

    Więcej…  
  • Pierwszy krok do zawodowej służby wojskowej
    Więcej…  
  • Jak leganie zatrudnić pracownika w rolnictwie?
    Więcej…  
  • Przedsiębiorco - zainwestuj w rozwój swojej firmy!
    Więcej…  
  • Nabór wniosków w ramach programu priorytetowego „Energia Plus”
    Więcej…  
  • Informacja
    Więcej…  
  • Informacja
  • Użytkowniku wieczysty mienia komunalnego
    Więcej…  
  • Nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego Czyste powietrze
    Więcej…  
  • Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Usuwanie wyrobów zawierających azbest
    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Harmonogram odbioru odpadów - zasady segregacji

     

    Więcej…  
  • KOMUNIKAT MINISTERSTWA CYFRYZACJI - Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…