herb bk2

Gmina Brześć Kujawski laureatem

logo inwestuj2

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

wolski slawomirNaczelnik Wydziału:
Sławomir Wolski - (54) 231-63-13,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ochrona środowiska, rolnictwo, leśnictwo i infrastruktura komunalna, inwestycje i zamówienia publiczne - (54)231-63-13
- Budownictwo i gospodarka przestrzenna - (54) 231-63-14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Gospodarka gruntami i mieniem komunalnym- (54) 231-63-28, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wydział Inwestycji i Infrastruktury:
1) programowanie i planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych oraz pełnienie roli wiodącej w tym zakresie wobec pozostałych służ i jednostek z preferencja dla zadań finansowanych środkami UE,
2) prowadzenie działalności inwestycyjnej poprzez przygotowanie, realizację, nadzór, odbiór i rozliczenie inwestycji,
3) przygotowanie i prowadzenie remontów obiektów i infrastruktury komunalnej,
4) kontrolowanie wykonywania zadań gospodarki komunalnej,
5) wykonywanie zadań Gminy dotyczących planowania zaopatrzenia energetycznego,
6) prowadzenie spraw uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzania i zmian planów, zagospodarowania przestrzennego,
7) prowadzenie zadań organu gospodarki przestrzennej i architektoniczno – budowlanego w zakresie zadań własnych i powierzonych,
8) prowadzenie spraw ochrony przyrody, zabytków i miejsc pamięci narodowej,
9) prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń i opłat za usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości,
10) prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych wobec zadań Wydziału oraz roli wiodącej i konsultacyjnej przy procedurach zamówień realizowanych przez
inne Wydziały,
11) prowadzenie spraw prawa wodnego, ochrony i rekultywacji gruntów rolnych i leśnych oraz ochrony środowiska,
12) prowadzenie spraw konserwacji, kategoryzacji, bezpieczeństwa, oczyszczania i oświetlenia dróg gminnych oraz opłat i zezwoleń za zajęcie pasa drogowego,
13) prowadzenie spraw rolnictwa, łowiectwa, ochrony roślin i zwierząt,
14) gospodarowanie komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, prowadzenie spraw wspólnot mieszkaniowych, i obsługa komisji mieszkaniowej
15) prowadzenie całości spraw obsługi transportowej Urzędu i technicznej budynku Ratusza,
16) dokonywanie przypisów z tytułu:
- użytkowania wieczystego, używania, dzierżawy i najmu gruntów, budynków i lokali,
- opłat adiacenckich i planistycznych,
- sprzedaży gruntów, budynków i lokali,
17) wykonywanie prawa pierwokupu, uwłaszczeń i zatwierdzeń podziałów nieruchomości,
18) prowadzenie spraw związanych z lokalizacją reklam, szyldów, obiektów tymczasowych, imprez na terenach gminnych oraz nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości,
19) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na uprawę maku lub konopi oraz nadzorem nad uprawami,

 

 

Luty 2019
N P W Ś C Pt S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28

Komunikaty

  • Oblodzenie
    Więcej…  
  • Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Konsultacje społeczne - uchwała antysmogowa

    Więcej…  

  • Warsztaty komputerowe w bibliotece
    Więcej…  
  • Informacja o XVII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne, organizowanym przez Kasę we współpracy z MRiRW, PIP, KOWR i ARiMR
    Więcej…  
  • Co się wyrabia w bibliotece - Wielka Psota Na Dzień Kota
    Więcej…  
  • Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Rusza PROO 2019: start!
    Więcej…  
  • IV Festiwal Zespołów Folklorystycznych im. Tadeusza Zielińskiego
    Więcej…  
  • Budowa Tłoczni Gazu Gustorzyn - zaproszenie na spotkanie
    Więcej…  
  • Nabór do programów priorytetowych: Azbest 2019, Edukacja Ekologiczna 2019, OCHRONA PRZYRODY 2019, Słonecznik 2018-2019
    Więcej…  
  • Tradycyjnie do przodu
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Nabór w ramach poddziałania na inwestycje w infrastrukturę przedszkolną oraz społeczną
    Więcej…  
  • Obwieszczenie w sprawie obowiązku przedkładania informacji o wyrobach zawierających azbest
    Więcej…  
  • Nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego Czyste powietrze
    Więcej…  
  • Dotacje na instalacje fotowoltaiczne i pompy ciepła

    Więcej…  

  • e-Akta. Teraz prościej i taniej
    Więcej…  
  • Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy w przypadku problemów występujących w ubezpieczeniach upraw (rzepak)
    Więcej…  
  • UWAGA ROLNICY-zmiany w ustawie o zwrocie akcyzy oleju napędowego do produkcji rolniczej
    Więcej…  
  • Informacja dotycząca wysyłki PIT-ów przez płatników
    Więcej…  
  • Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • „Mały ZUS” od 1 stycznia 2019 r. – co warto wiedzieć.
    Więcej…  
  • Nowe zasady zwrotu akcyzy zawartej w cenie oleju napędowego
    Więcej…  
  • Godziny pracy BOPS
    Więcej…  
  • Walcz ze smogiem i zyskaj dofinansowanie
    Więcej…  
  • Komunikat Prezesa Krajowej Izby Kominiarzy
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozliczy podatek dochodowy od większości wypłaconych emerytur i rent
    Więcej…  
  • Dwa tygodnie na wpis do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych
    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Usuwanie wyrobów zawierających azbest
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie LGD – Cel ogólny I, II, III
    Więcej…  
  • Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimy - komunikat

    Więcej…  

  • Stadion Miejski nieczynny z powodu prac remontowych
    Więcej…  
  • Zgłoszenie szkody łowieckiej
    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Z dniem 1 grudnia 2018r. zwolnienia lekarskie będą wystawiane wyłącznie w formie elektronicznej
    Więcej…  
  • Urząd Marszałkowski zaprasza do uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych

    Więcej…  

  • Komunikat Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w sprawie dostosowania obiektów budowlanych do wymagań okresu jesienno-zimowego 2018/2019
    Więcej…  
  • Mała Książka - Wielki Człowiek - akcja czytelnicza dla maluchów

     

    Więcej…  
  • Harmonogram odbioru odpadów - zasady segregacji

     

    Więcej…  
  • Służba przygotowawcza w korpusie szeregowych
    Więcej…  
  • Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • 500+ Nowy okres świadczeniowy
    Więcej…  
  • KOMUNIKAT MINISTERSTWA CYFRYZACJI - Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!
    Więcej…  
  • Kongsberg automotive - rekrutacja
    Więcej…  
  • Projekt Baltic Pipe
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Uwaga!! Zagrożenie ASF!! Jak postępować w przypadku znalezienia padłego dzika?
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Sportowy talent - zajęcia dla dzieci
    Więcej…  
  • Co warto wiedzieć o e-Składce
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…