herb bk2

inwest19

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Urząd Miejski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
tel. centrala: (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP /umbk/skrytka  (pismo ogólne)  

NIP Gminy Brześć Kujawski: 888-29-01-441
REGON Gminy Brześć Kujawski: 910866815


Konto bankowe:
Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
KDBS o/Brześć Kujawski 62 9550 0003 2003 0022 6341 0002
Dla Urzędów Skarbowych 02 9550 0003 2003 0022 6341 0015

 

 

Godziny pracy Urzędu Miejskiego:

  • poniedziałek 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:45)
  • wtorek 7:30 - 17:00 ( kasa do 15:30)
  • środa 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:45)
  • czwartek 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:45)
  • piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:15)

Burmistrz Brześcia Kujawskiego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 8:00 – 14:00, natomiast pracownicy Urzędu przyjmują skargi i wnioski codziennie w godzinach pracy Urzędu.


Wykaz telefonów kontaktowych:

  • Kancelaria ogólna – Punkt Obsługi Interesanta – (54) 231 63 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sekretariat Burmistrza i Zastępcy Burmistrza – (54) 230 48 68
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sekretarz Gminy – (54) 231 63 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Skarbnik Gminy – (54) 231 63 15, 661 473 044
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Inspektor Ochrony Danych – (54) 234 51 78
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Informatyk – (54) 231 63 27
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Bezpieczeństwo publiczne, sprawy wojskowe, zarządzanie kryzysowe – (54) 234 50 88, 608 619 455
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Urząd Stanu Cywilnego – (54) 231 63 17
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Kadry i płace – (54) 231 63 12
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Zarządzanie i obsługa projektów – (54) 230 48 68
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Biuro Rady Miejskiej – (54) 231 63 18
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Program „Czyste Powietrze” - (54) 230 45 68
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydział Finansów:

  • Referat Księgowości:
      • Zastępca Skarbnika – (54) 231 63 15
      • Środki trwałe – (54) 230 48 55
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat podatków i opłat:
    • Podatek rolny, leśny, nieruchomości, osób prawnych – (54) 231 63 21
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Opłata podatek rolny – (54) 231 63 20
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata za psa, KRUS,
        podatek od środków transportowych – (54) 231 63 19
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Kasa – (54) 231 63 22

Wydział Inwestycji i Infrastruktury:

  • Naczelnik wydziału – (54) 231 63 13, 601 857 491
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych:
      • Inwestycje i zamówienia publiczne – (54) 231 63 13
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Inwestycje – (54) 230 48 66
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Geodeta – (54) 231 63 13
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska:
    • Budownictwo i gospodarka przestrzenna – (54) 231 63 14
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Ochrona środowiska – (54) 231 63 14
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Rolnictwo i gospodarka wodna – (54) 231 63 14
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Gospodarka gruntami i mieniem gospodarczym – (54) 231 63 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydział Rozwoju Gospodarczego, Spraw Społecznych i Edukacji

  • Referat Rozwoju Gospodarczego i Promocji :
      • Promocja - 661 473 014
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
        • Brzeska Strefa Gospodarcza – 690 296 837
          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Administracji i Gospodarki Komunalnej:
    • Gospodarka komunalna, utrzymanie dróg – (54) 234 50 88, 513 481 180
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Gospodarka odpadami – (54) 231 63 29
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pełnomocnik ds. przeciwdziałania uzależnieniom, polityki społecznej i pożytku publicznego – (54) 231 63 29
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ewidencja ludności, dowody osobiste – (54) 231 63 25, (54) 231 47 51
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych – (54) 231 63 18
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego – (54) 231 63 29
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Edukacja, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, stypendium sportowe – (54) 231 63 12
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Lipiec 2020
N P W Ś C Pt S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Komunikaty

  • Rolniku - możesz złożyć wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
    Więcej…  
  • Stypendia dla najlepszych uczniów
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • ZUS - postojowe
    Więcej…  
  • Główny Księgowy w Żłobku – Wieniecka Kraina Malucha
    Więcej…  
  • Ogłoszenie konkursu 3/2020 - Kluby pracy oraz aktywizacja społeczno-zawodowa
    Więcej…  
  • Wnioski o tarczę można składać tylko drogą elektroniczną
    Więcej…  
  • Agencja Mienia Wojskowego ogłasza Przetarg publiczny pisemny nr 5/OB-DG/2020 na sprzedaż rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Informacja Przewodniczącego RM w Brześciu Kujawskim dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków
    Więcej…  
  • V edycja konkursu EKO HESTIA SPA
    Więcej…  
  • Rekrutacja w PUZ we Włocławku
    Więcej…  
  • Rozpoczęcie prac nad rocznym programem współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok
    Więcej…  
  • Maturzysto - powinieneś to przeczytać !!
    Więcej…  
  • Lokalna Strategia Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki na lata 2014-2020 – cel ogólny 2
    Więcej…  
  • Staż zawodowy - czeka. Zgłoś się!
    Więcej…  
  • Dzieci marzą o domu - zostań rodziną zastępczą
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki – realizowane cele
    Więcej…  
  • Opłata (II rata) za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w roku 2020
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Nabór wniosków o dofinansowanie - Efektywność Energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie.
    Więcej…  
  • Komunikat w związku z odbiorem odpadów wielkogabarytowych
    Więcej…  
  • Bezzwrotna dotacja na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej!
    Więcej…  
  • Wytyczne Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji programu POPŻ Podprogram 2019
    Więcej…  
  • Sterylizacja/kastracja, czipowanie psów i kotów domowych na wniosek właścicieli zwierząt - kontynuacja akcji
    Więcej…  
  • Zasady postępowania w okresie zagrożenia epidemiologicznego związanego z COVID-19
    Więcej…  
  • Aktywność zawodowa na 5+
    Więcej…  
  • Stypendia i zasiłki szkolne - Procedury dot. rozliczania faktur/rachunków
    Więcej…  
  • Terminy wywozu odpadów wielkogabarytowych
  • Obowiązkowe wizyty w PUP odwołane
    Więcej…  
  • Opieka wytchnieniowa - edycja 2020 - zgłaszanie potrzeb
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Tarcza antykryzysowa - komunikat ZUS
    Więcej…  
  • Komunikat Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przedstawiajacy zbiór zasad bezpiecznego korzystania z lasu

    Więcej…  

  • Aplikacja "Kwarantanna domowa" -QR
    Więcej…  
  • Kujawsko-Pomorski ODR informuje o wprowadzaniu załatwiania spraw drogą elektroniczną bądź telefoniczną
    Więcej…  
  • Obwieszczenie Starosty Włocławskiego z dnia 12 marca 2020 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

    Więcej…  

  • OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 16 marca 2020 r.
    Więcej…  
  • Komunikat

    W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju zostają zawieszone do odwołania wtorkowe dyżury Burmistrza Brześcia Kujawskiego w zakresie przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków.

     
  • Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim

    W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju, dyżury Przewodniczącego oraz Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim w zakresie przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków zostają zawieszone do odwołania

     
  • Informacja o zakończeniu kwalifikacji wojskowej w 2020 r
    Więcej…  
  • Komunikat Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • PROMAG - spotkanie z mieszkańcami - nowy termin
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego DLA OBIEKTÓW HOTELARSKICH w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia obiektów sportowych
    Więcej…  
  • Koronawirus - kampania edukacyjna
    Więcej…  
  • Rozporządzenie nr 1/2020 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 13 lutego w sprawie odstrzału sanitarnego dzików

    Więcej…  

  • Nabór wniosków na pozyskanie dofinansowania na panele fotowoltaiczne
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
    Więcej…  
  • Mój prąd - Program dofinansowania mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Więcej…  
  • Instalacje fotowoltaniczne - "Mój prąd"
    Więcej…  
  • Zadbaj o czyste powietrze. Program CZYSTE POWIETRZE 2020
    Więcej…  
  • UWAGA Rejestr – BDO
    Więcej…  
  • GRANTY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW – Oś 7 Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020

     

    Więcej…  
  • Pierwszy krok do zawodowej służby wojskowej
    Więcej…  
  • Jak leganie zatrudnić pracownika w rolnictwie?
    Więcej…  
  • Przedsiębiorco - zainwestuj w rozwój swojej firmy!
    Więcej…  
  • Nabór wniosków w ramach programu priorytetowego „Energia Plus”
    Więcej…  
  • Informacja
    Więcej…  
  • Informacja
  • Użytkowniku wieczysty mienia komunalnego
    Więcej…  
  • Nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego Czyste powietrze
    Więcej…  
  • Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Usuwanie wyrobów zawierających azbest
    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Harmonogram odbioru odpadów - zasady segregacji

     

    Więcej…  
  • KOMUNIKAT MINISTERSTWA CYFRYZACJI - Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…