herb bk2

Gmina Brześć Kujawski laureatem

logo inwestuj2

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Urząd Miejski
Plac Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
tel. centrala: (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP /umbk/skrytka  (pismo ogólne)  

NIP Gminy Brześć Kujawski: 888-29-01-441
REGON Gminy Brześć Kujawski: 910866815


Konto bankowe:
Gmina Brześć Kujawski
Plac Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
KDBS o/Brześć Kujawski 62 9550 0003 2003 0022 6341 0002
Dla Urzędów Skarbowych 02 9550 0003 2003 0022 6341 0015

 

 

Urząd otwarty dla interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15,
kasa czynna w godz 7:15-14:00.

Burmistrz Brześcia Kujawskiego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 7.15 - 15.15

Wykaz telefonów kontaktowych:

    Burmistrz - (54) 231-63-10, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Zastępca Burmistrza - (54) 231-63-10
    Sekretarz Gminy - (54) 231-63-16
    Pełnomocnik ochrony informacji niejawnych, sprawy wojskowe,
    pion ochrony, zarządzanie kryzysowe - (54) 234-50-88, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Stanowisko ds. kadr i administracji,
    Specjalista ds. kadr - (54) 231-63-12
    Obsługa gospodarcza, sekretariat -
    (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydział Spraw Obywatelskich i Promocji:

    Urząd Stanu Cywilnego - (54) 231-63-17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Naczelnik Wydziału - (54) 231-63-26, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ewidencja Ludności, dowody osobiste - (54) 231-63-25, lub (54) 231-47-51, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Promocja  - (54) 231-63-26, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
    - (54) 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego, archiwum
     - (54) 231-63-29, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Informatyk,  - (54) 231-63-27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Sprawy społeczne, ochrona danych, udostępnianie informacji publicznej ,  punkt informacji turystycznej - (54) 234-51-78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Obsługa Rady Miejskiej, Pełnomocnik Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - (54) 231-63-18, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Wydział Inwestycji i Infrastruktury:

    Naczelnik wydziału - (54) 231-63-13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ochrona środowiska, rolnictwo, leśnictwo i infrastruktura
    komunalna, inwestycje i zamówienia publiczne - (54)231-63-13
    Budownictwo i gospodarka przestrzenna
    - (54) 231-63-14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Gospodarka gruntami i mieniem komunalnym
    - (54) 231-63-28, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Wydział Finansów:

    Skarbnik Gminy - (54) 231-63-15, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Referat podatków i opłat - (54) 231-63-21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    - (54) 231-63-19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
    Kasa - (54) 231-63-22

Kwiecień 2018
N P W Ś C Pt S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Komunikaty

  • Szkody w uprawach rolnych - ujemne skutki przezimowania w 2018 roku w gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Akcja „Poleje się krew w bibliotece”
    Więcej…  
  • Akcja „Żonkil” w brzeskiej bibliotece!
    Więcej…  
  • Projekt Baltic Pipe
    Więcej…  
  • ,,Książka i Róża" czyli IX Brzeskie Dni Książki
    Więcej…  
  • Co wyrabia sie w bibliotece?? - Kto nie czyta ten bandyta!
    Więcej…  
  • Wieczór z Biesiadą Weselną
    Więcej…  
  • Mieszkanie dla Ciebie bliżej niż myslisz! - Choceń
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Program Profilaktyki Raka Jelita Grubego dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Więcej…  
  • Gala Charytatywna ,,KOLOROWE SNY" dla dzieci z domu dziecka ,,Jaś i Małgosia" w Brzeziu
    Więcej…  
  • Komunikat Głównego Inspektora Farmaceutycznego - wycofanie leku Zinbryta

    Więcej…  

  • Komunikat Kółka Rolniczego w Sokołowie
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia obiektów sportowych
    Więcej…  
  • Wyborco! Sprawdź, czy jesteś w rejestrze wyborców!
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Zakup i montaż instalacji fotowolwanicznej
    Więcej…  
  • II EDYCJA KONKURSU PLASTYCZNEGO „Turystyka na obszarze LGD w oczach młodych mieszkańców II”
    Więcej…  
  • Projekt dla bezrobotnych i biernych zawodowo
    Więcej…  
  • Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów
    Więcej…  
  • Uwaga!! Zagrożenie ASF!! Jak postępować w przypadku znalezienia padłego dzika?
    Więcej…  
  • Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
    Więcej…  
  • Od 1 stycznia 2018 r. każdy płatnik ZUS będzie zobligowany do regulowania składek na swój indywidualny numer rachunku składkowego
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Informacja dot. indywidualnego numeru rachunku składkowego, który będzie obowiązywał od stycznia 2018 r - ZUS
    Więcej…  
  • Informacja dot. obowiązku składania od 1 stycznia 2018 JPK
    Więcej…  
  • Stop spalaniu odpadów w gospodarstwach domowych!
    Więcej…  
  • Terminy wypłat świadczenia wychowawczego 500+
    Więcej…  
  • Sportowy talent - zajęcia dla dzieci
    Więcej…  
  • Co warto wiedzieć o e-Składce
    Więcej…  
  • Załóż firmę pracuj u siebie
    Więcej…  
  • Zmiana stawek opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi od 1 października 2017
    Więcej…  
  • Zmiana nazw ulic: I Armii Wojska Polskiego, 19 Stycznia, Świerczewskiego.
    Więcej…  
  • ŚWIADCZENIA RODZINNE NA OKRES 2017/2018

     

    Więcej…  
  • Nowy okres świadczenia 500+
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020 - pobieranie dokumentów od 1 sierpnia 2017
    Więcej…  
  • ZUS apeluje-jesteś potencjalnym emerytem?
    Więcej…  
  • Działania LGD w latach 2014-2020
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Oferta finansowa WFOŚiGW
    Więcej…  
  • Dyżury radnych
    Więcej…  
  • Informacja dotycząca realizacji programu „Rodzina 500 plus”
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…