herb bk2

inwest19

Menu

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Wasikowska Kubacka

 

 

 

 

 

Sekretarz Gminy - Joanna Wąsikowska - Kubacka

Tel.: (54) 231 63 10

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Skargi, wnioski, pełnomocnictwa, upoważnienia - Anna Nowak
    tel.: (54) 231 63 17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Biuro Rady Miejskiej

  • Magdalena Mierzwicka
    tel.: (54) 231 63 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- prowadzenie Biura Rady Miejskiej, w tym obsługa kancelaryjna i organizacyjna posiedzeń Rady, jej Komisji oraz pracy radnych dotyczącej ich działalności w Radzie, w tym prowadzenie obsługi finansowej dotyczącej Rady;

- prowadzenie rejestrów i zbiorów oryginałów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, przepisów gminnych, a także wniosków i opinii Komisji Rady oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych;
- prowadzenie spraw związanych z publikacją uchwał Rady, w tym przekazywanie uchwał organom nadzoru do publikacji lub ogłoszenia zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie gminnym;
- organizowanie konsultacji społecznych, zarządzonych przez Radę;
- współdziałanie z Przewodniczącym Rady oraz Burmistrzem w sprawie przygotowania sesji Rady, przygotowanie zawiadomień o sesji oraz zaproszeń, kontrola kompletności materiałów na sesję;
- sprawowanie obsługi sesji i Komisji Rady oraz sporządzanie i udostępnianie protokołów i nagrań obrad;
- prowadzenie obsługi biurowej i prawnej Rady i Komisji Rady;
- prowadzenie spraw kierowanych do Rady w zakresie petycji, skarg, wniosków i zapytań, w tym prowadzenie rejestru skarg i wniosków wnoszonych do Rady;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami w jednostkach pomocniczych Gminy;
- prowadzenie spraw osobowych radnych oraz udzielanie pomocy w wykonywaniu ich funkcji;
- prowadzenie obsługi korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizacja poleceń Przewodniczącego Rady w granicach jego kompetencji.

 

Kancelaria Ogólna

  • Punkt Obsługi Interesanta - Katarzyna Klarkowska, Ewelina Abbott
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu - Ewa Jaskulska
    tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Archiwum - Katarzyna Klarkowska
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- realizacja zadań w zakresie obsługi interesantów w ramach prowadzonych Punktów Obsługi Interesanta oraz obsługi korespondencji jawnej, wynikających z obowiązującej instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej oraz - w warunkach lokalnych - doręczanie korespondencji Urzędu, w tym na zasadach obowiązujących w Kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- prowadzenie dziennika korespondencji dla pism wchodzących i wychodzących;
- odbieranie przesyłek, otwieranie i sprawdzanie wpływów z wyłączeniem przesyłek z adnotacją "do rąk własnych" lub kierowanych imiennie do Burmistrza, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika albo Naczelników Wydziałów i przesyłek poleconych w podwójnych kopertach jeśli na wewnętrznej kopercie znajduje się klauzula "poufne" lub "zastrzeżone";
- odnotowywanie na piśmie braku awizowanych załączników lub załączników bez pisma;
- zwrot do nadawcy korespondencji mylnie nadanej;
- przekazywanie anonimów oraz informacji i deklaracji podatkowych wraz z kopertami z opatrzoną datą wpływu;
- przekazywanie korespondencji zarejestrowanej i nierejestrowanej (wydawnictwa, gazety, druki nieimienne, itp.) Sekretarzowi do dekretacji - z wyjątkiem faktur i dokumentów księgowych, które po opatrzeniu datownikiem przekazuje się bezpośrednio Skarbnikowi;
- dostarczanie po dekretacji korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym lub pozostawienie jej do odbioru gminnym jednostkom organizacyjnym lub samorządowym instytucjom kultury;
- odbiór i przekazanie do dekretacji korespondencji ePUAP oraz pism sądowych i ogłoszeń sądowych i komorniczych;
- wysyłanie korespondencji po zarejestrowaniu i po sprawdzeniu kompletności (adres, znak sprawy, pieczęć urzędowa) listowo, faksem, telefaksem, na nośniku informatycznym lub pocztą elektroniczną;
- doręczanie na terenie Gminy przez gońca pism i przesyłek, z zachowaniem wymogów określonych w kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- w razie konieczności przyjmowanie podań wnoszonych ustnie do protokołu (w trybie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego) poprzez sporządzenie protokołu podpisanego przez pracownika przejmującego i przez wnoszącego, a w przypadku gdy osoba nie może lub nie umie złożyć podpisu, przyjmowanie podpisu osoby przez nią upoważnionej i uczynienie o tym fakcie stosownej wzmianki;
- obsługa Archiwum Zakładowaego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa we współpracy z Archiwistą;

budzet obywatelski

szczepimy

Komunikaty

  • Ogłoszenie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy o przetargu na sprzedaż rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych.
    Więcej…  
  • Zaproszenie na konsultacje społeczne w związku z budową gazociągu Gustorzyn - Gardeja
    Więcej…  
  • NSP 2021- spisz się - teren przy jeziorze Cmentowo i teren Wałów Miejskich
    Więcej…  
  • Komunikat - Budowa Tłoczni Gustorzyn
    Więcej…  
  • 100 obwodnic - spotkanie ws. obwodnicy - 29.09.2021r.
    Więcej…  
  • Komunikat Międzywojewódzkiego Cechu Kominiarzy do właścicieli, zarządców i użytkowników budynków w związku z kampanią społeczną "Sadza płonie. Czad zabija. Żyj!"
    Więcej…  
  • NSP 2021- spisz się - hol Urzędu Miejskiego 16.09.2021r.
    Więcej…  
  • Budowa FSRU i gazociągu Gustorzyn - Gardeja w gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Komunikaty ZUS
     
  • Narodowy Dzień Sportu 2021
    Więcej…  
  • Spotkanie z ekspertem ZUS w sprawie programu Dobry Start 300+
    Więcej…  
  • Stypendium szkolne
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • 1 lipca ruszył program "Profilaktyka 40 plus", zniesiono limity do specjalistów
    Więcej…  
  • Budowa FSRU i gazociągu Gustorzyn - Gardeja w gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 - tylko do 30 września!
    Więcej…  
  • ARiMR: Planując zakup urządzenia ze wsparciem ARiMR upewnij się czy można otrzymać na nie dofinansowanie
    Więcej…  
  • ZAPROSZENIE do udziału w projekcie językowym
    Więcej…  
  • Bon turystyczny
    Więcej…  
  • Stop przekroczeniom najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości środków ochrony roślin w żywności
    Więcej…  
  • Budowa Tłoczni Gustorzyn - Komunikat o zmianie organizacji ruchu
    Więcej…  
  • Zmiany w dodatkach mieszkaniowych od 1 lipca 2021r.
    Więcej…  
  • KOMUNIKAT W SPRAWIE REALIZACJI PROGRAMU „DOBRY START” 2021/2022
    Więcej…  
  • Moja Wizja Zero - Rolnik Liderem Bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • Świadczenie wyrównawcze dla działacza opozycji antykomunistycznej oraz osoby represjonowanej z powodów politycznych
    Więcej…  
  • Akcja informacyjna KOWR - uruchomienie na platformie usług e-rolnik
    Więcej…  
  • Dołącz do 83. Batalionu Lekkiej Piechoty
    Więcej…  
  • Komunikat BOPS - Dyżur pracownika BOPS w POI w Wieńcu
    Więcej…  
  • Punkt Szczepień Powszechnych
    Więcej…  
  • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 - 10 porad spisowych dla seniorów
    Więcej…  
  • Narodowy Spis Powszechny 2021 - uwaga na oszustów, podszywających się pod rachmistrzów spisowych!
    Więcej…  
  • Covid-19: DDMA + W. Kluczowe zasady bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego w sprawie uruchomienia dyżurów w Punkcie Obsługi Interesanta w Wieńcu
    Więcej…  
  • Stop Covid - pobierz aplikację!
    Więcej…  
  • KRUS ogłasza II edycję Ogólnopolskiego Konkursu dla Dzieci na Rymowankę o Bezpieczeństwie w Gospodarstwie Rolnym
    Więcej…  
  • Profilaktyka WZW B i C w województwie kujawsko-pomorskim
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • Możliwość wykonywania testów na COVID-19 w Radziejowie
    Więcej…  
  • Czujka na straży Twojego bezpieczeństwa! Kampania edukacyjna Państwowej Straży Pożarnej we współpracy z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Więcej…  
  • eKRUS - informacje
    Więcej…  
  • Numer kontaktowy do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego

    W związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny podaje nowy numer kontaktowy do całodobowej infolinii dla obywatela: + 48 222 500 115

     
  • W przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starym Brześciu
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…