herb bk2

inwest19

Menu

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Beata Kracińska
tel.: (54) 231 63 12, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych nie będących nauczycielami i kierowników samorządowych instytucji kultury;
- prowadzenie indywidualnej dokumentacji pracowniczej obejmującej prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej służby przygotowawczej pracowników;
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, robót publicznych oraz interwencyjnych;
- współpraca z firmą zewnętrzną realizującą usługi BHP;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem, rozliczaniem i przelewami wynagrodzeń pracowników oraz naliczaniem wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zgromadzoną dokumentacją;
- naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie w programie Płatnik oraz przesyłanie elektronicznie do ZUS;
- naliczanie miesięcznych zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych;
- rozliczanie umów cywilnoprawnych;
- prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Marzec 2021
N P W Ś C Pt S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

szczepimy

Komunikaty

  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Ostrzeżenie meteorologiczne - oblodzenie
    Więcej…  
  • Zasiłek opiekuńczy dla ubezpieczonego w KRUS przedłużony do dnia 14 marca 2021 r.
    Więcej…  
  • Waloryzacja świadczeń wypłacanych przez KRUS od dnia 1 marca 2021 r.
    Więcej…  
  • KRUS: Nowe kwoty przychodu decydujące o zmniejszeniu lub zawieszeniu świadczeń emerytalno-rentowych od dnia 1 marca 2021 r.
    Więcej…  
  • KRUS ogłasza II edycję Ogólnopolskiego Konkursu dla Dzieci na Rymowankę o Bezpieczeństwie w Gospodarstwie Rolnym
    Więcej…  
  • Profilaktyka WZW B i C w województwie kujawsko-pomorskim
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • Otwieramy obiekty sportowe!
    Więcej…  
  • Komunikaty ZUS
     
  • Możliwość wykonywania testów na COVID-19 w Radziejowie
    Więcej…  
  • Narodowy Spis Powszechny

    spis21

    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach programu ochrony zasobów wodnych
    Więcej…  
  • Czujka na straży Twojego bezpieczeństwa! Kampania edukacyjna Państwowej Straży Pożarnej we współpracy z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Więcej…  
  • Komunikat - Usuwanie śniegu/lodu z obiektów budowlanych
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczęła wysyłanie deklaracji podatkowych PIT za 2020 r.
    Więcej…  
  • eKRUS - informacje
    Więcej…  
  • Informacja o zbędnych/zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego
    Więcej…  
  • Zmiana porządku organizacyjnego w biurze podawczym Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Więcej…  
  • Rolniku - możesz złożyć wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
    Więcej…  
  • Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozliczy podatek dochodowy od większości wypłaconych emerytur i rent oraz rodzicielskich świadczeń uzupełniających
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Procedura załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • Numer kontaktowy do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego

    W związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny podaje nowy numer kontaktowy do całodobowej infolinii dla obywatela: + 48 222 500 115

     
  • W przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starym Brześciu
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Informacja Przewodniczącego RM w Brześciu Kujawskim dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…