herb bk2

inwest19

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Sposób udostępniania danych zawartych w Rejestrze instytucji kulturySposób udostępniania danych zawartych w Rejestrze instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Brześć Kujawski:

Zgodne z § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189) Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora.

  
 Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
- otwarty dostęp do zawartości rejestru;
- wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.

    Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.
Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
    Wydanie urzędowo poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej następuje na wnioski zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej  z dnia 16 listopada 2006r (Dz.U. z  2012r poz.1282z późn. zm.) na podstawie załącznika do ustawy, od każdej pełnej lub zaczętej stronicy podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł.


    Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty (chwila złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia). Dowód zapłaty może mieć formę wydruku potwierdzającego dokonanie operacji bankowej (zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 września 2007r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej – Dz.U. z 2007 Nr 187, poz. 1330).pdfWniosek o odpis z rejestru instytucji kultury


pdfRejestr Brzeskiego Centrum Kultury

pdfStatut Brzeskiego Centrum Kultury/Uchwała Nr XIV/101/04 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia 19 kwietnia 2004r. w sprawie Statutu Brzeskiego Centrum Kultury (Dz. Urz. Woj. Kujawsko – Pomorskiego z dnia 28 maja 2004r. Nr 64 poz. 1147)/

pdfSprawozdanie z wykonania budżetu Brzeskiego Centrum Kultury za 2014 rok
(Zarządzenie Nr 11/2015 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 26 marca 2015r. w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2014 rok)

pdfSprawozdanie z wykonania budżetu Brzeskiego Centrum Kultury za 2013 rok
(Zarządzenie Nr 12/2014 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 27 marca 2014r. w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za rok 2013)

pdfSprawozdanie z wykonania budżetu Brzeskiego Centrum Kultury za 2012 rok
(Zarządzenie nr 7/2013 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 28 marca 2013r w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2012 rok, Zarządzenie Nr 19/2013 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 25 czerwca 2013 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Brzeskiego Centrum Kultury za 2012 rok)

 


pdfRejestr Biblioteki Publicznej w Brześciu Kujawskim

pdfStatut Biblioteki Publicznej w Brześciu Kujawskim/Uchwała Nr X/79/03 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia 7 listopada 2003r. w sprawie utworzenia Biblioteki Publicznej Brześciu Kujawskim  i nadania jej statutu (Dz. Urz. Woj. Kujawsko – Pomorskiego z dnia 12 marca 2004r. Nr 32 poz. 469)/


pdfSprawozdanie z wykonania budżetu Biblioteki Publicznej w Brześciu Kujawskim za 2014 rok
(Zarządzenie Nr 11/2015 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 26 marca 2015r. w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2014 rok)


pdfSprawozdanie z wykonania budżetu Biblioteki Publicznej w Brześciu Kujawskim za 2013 rok
(Zarządzenie Nr 12/2014 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 27 marca 2014r. w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za rok 2013)


pdfSprawozdanie z wykonania budżetu Brzeskiego Centrum Kultury za 2012 rok
(Zarządzenie nr 7/2013 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 28 marca 2013r w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2012 rok, Zarządzenie Nr 18/2013 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia 25 czerwca 2013 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Biblioteki Publicznej w Brześciu Kujawskim za 2012 rok)

 

Lipiec 2020
N P W Ś C Pt S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Komunikaty

  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • ZUS - postojowe
    Więcej…  
  • Główny Księgowy w Żłobku – Wieniecka Kraina Malucha
    Więcej…  
  • XVII brzeskie spotkania teatrów ulicznych gramOFFon
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Ogłoszenie konkursu 3/2020 - Kluby pracy oraz aktywizacja społeczno-zawodowa
    Więcej…  
  • Wnioski o tarczę można składać tylko drogą elektroniczną
    Więcej…  
  • Agencja Mienia Wojskowego ogłasza Przetarg publiczny pisemny nr 5/OB-DG/2020 na sprzedaż rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Informacja Przewodniczącego RM w Brześciu Kujawskim dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków
    Więcej…  
  • V edycja konkursu EKO HESTIA SPA
    Więcej…  
  • Rekrutacja w PUZ we Włocławku
    Więcej…  
  • Rozpoczęcie prac nad rocznym programem współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok
    Więcej…  
  • Maturzysto - powinieneś to przeczytać !!
    Więcej…  
  • Lokalna Strategia Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki na lata 2014-2020 – cel ogólny 2
    Więcej…  
  • Staż zawodowy - czeka. Zgłoś się!
    Więcej…  
  • Dzieci marzą o domu - zostań rodziną zastępczą
    Więcej…  
  • Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych - Spis Rolny 2020
    Więcej…  
  • Czerwiec bez strat dla emerytów
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki – realizowane cele
    Więcej…  
  • Opłata (II rata) za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w roku 2020
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Nabór wniosków o dofinansowanie - Efektywność Energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie.
    Więcej…  
  • Komunikat w związku z odbiorem odpadów wielkogabarytowych
    Więcej…  
  • Bezzwrotna dotacja na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej!
    Więcej…  
  • Wytyczne Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji programu POPŻ Podprogram 2019
    Więcej…  
  • Sterylizacja/kastracja, czipowanie psów i kotów domowych na wniosek właścicieli zwierząt - kontynuacja akcji
    Więcej…  
  • Zasady postępowania w okresie zagrożenia epidemiologicznego związanego z COVID-19
    Więcej…  
  • Aktywność zawodowa na 5+
    Więcej…  
  • Stypendia i zasiłki szkolne - Procedury dot. rozliczania faktur/rachunków
    Więcej…  
  • Terminy wywozu odpadów wielkogabarytowych
  • Obowiązkowe wizyty w PUP odwołane
    Więcej…  
  • Opieka wytchnieniowa - edycja 2020 - zgłaszanie potrzeb
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Tarcza antykryzysowa - komunikat ZUS
    Więcej…  
  • Komunikat Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przedstawiajacy zbiór zasad bezpiecznego korzystania z lasu

    Więcej…  

  • Aplikacja "Kwarantanna domowa" -QR
    Więcej…  
  • Kujawsko-Pomorski ODR informuje o wprowadzaniu załatwiania spraw drogą elektroniczną bądź telefoniczną
    Więcej…  
  • Obwieszczenie Starosty Włocławskiego z dnia 12 marca 2020 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

    Więcej…  

  • OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 16 marca 2020 r.
    Więcej…  
  • Komunikat

    W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju zostają zawieszone do odwołania wtorkowe dyżury Burmistrza Brześcia Kujawskiego w zakresie przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków.

     
  • Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim

    W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju, dyżury Przewodniczącego oraz Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim w zakresie przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków zostają zawieszone do odwołania

     
  • Informacja o zakończeniu kwalifikacji wojskowej w 2020 r
    Więcej…  
  • Komunikat Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • PROMAG - spotkanie z mieszkańcami - nowy termin
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego DLA OBIEKTÓW HOTELARSKICH w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia obiektów sportowych
    Więcej…  
  • Koronawirus - kampania edukacyjna
    Więcej…  
  • Rozporządzenie nr 1/2020 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 13 lutego w sprawie odstrzału sanitarnego dzików

    Więcej…  

  • Nabór wniosków na pozyskanie dofinansowania na panele fotowoltaiczne
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
    Więcej…  
  • Mój prąd - Program dofinansowania mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Więcej…  
  • Instalacje fotowoltaniczne - "Mój prąd"
    Więcej…  
  • Zadbaj o czyste powietrze. Program CZYSTE POWIETRZE 2020
    Więcej…  
  • UWAGA Rejestr – BDO
    Więcej…  
  • GRANTY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW – Oś 7 Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020

     

    Więcej…  
  • Pierwszy krok do zawodowej służby wojskowej
    Więcej…  
  • Jak leganie zatrudnić pracownika w rolnictwie?
    Więcej…  
  • Przedsiębiorco - zainwestuj w rozwój swojej firmy!
    Więcej…  
  • Nabór wniosków w ramach programu priorytetowego „Energia Plus”
    Więcej…  
  • Informacja
    Więcej…  
  • Informacja
  • Użytkowniku wieczysty mienia komunalnego
    Więcej…  
  • Nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego Czyste powietrze
    Więcej…  
  • Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Usuwanie wyrobów zawierających azbest
    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Harmonogram odbioru odpadów - zasady segregacji

     

    Więcej…  
  • KOMUNIKAT MINISTERSTWA CYFRYZACJI - Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…